Projectverslag: Bommelbeef & Levi

Boer zijn houdt tegenwoordig meer in dan alleen lekker werken op het land. 

Een mooie website, social media, nieuwsbrief en een online klantenbestand zijn allemaal van belang om een duurzaam boerenbedrijf te runnen. Deze digitale communicatie draagt bij aan het authentieke verhaal achter het product. 

Bij Bommelbeef in de Betuwe worden op een natuurlijke en traditionele manier vleesrunderen gehouden. Het voer voor de winter wordt op het erf gepland en ingekuild. In de zomer kunnen de bijzondere runderen ongelimiteerd rond de boerderij en in de uiterwaarde de weide in. 

Bommelbeef

Local2Local Talent Levi Heijnen zet zich sinds kort in bij Bommelbeef om te helpen bij de online vertaling van al deze waarde. Sinds zijn start heeft hij de website van Bommelbeef geoptimaliseerd met een nieuwsbrieffunctie en een verbeterde webshop.

Na zijn studie marketing heeft Levi zijn passie gevonden voor eten, hij is bezig om zijn eigen foodtruck op te zetten waar hij gezonde, lokale en ecologisch verantwoorde soul snacks wil gaan verkopen. Ervaringen met de producenten van Local2Local en het organiseren van foodevenementen met lokale producten zijn hier stepping stones van.

“Local2Local Talents heeft mij verbonden met Barjan en begeleid om een goede offerte met algemene voorwaarden op te stellen. Het is enorm interessant geweest om mijn marketingvaardigheden toe te passen op een echt boerenbedrijf. Ik heb mijn skill-set verder kunnen ontwikkelen en heb veel geleerd over wat er allemaal speelt bij een origineel Betuws veebedrijf.” – Levi Heijnen, mei 2020

“Terwijl Levi aan de slag gaat voor de website, neemt hij werk uit handen, zodat ik mijn energie kan steken in de dingen waar ik van hou: zorgen voor mijn koeien en mijn land. Tegelijkertijd leer ik nieuwe marketingtechnieken van hem en praten we over mijn bedrijf. Zo leren we van elkaar en doen we waar we allebei goed in zijn.” – Barjan Hooijer – Bommelbeef, mei 2020

Barjan Hooijer